Reflexiones, experiencias y todo aquello que me ayude a subir, desplegando alas, volando juntos...

sábado, 29 de octubre de 2011

Paraules de Alfred

Aquestes paraules han arribat de la mà de un home excepcional que va asistir el diumenge 16 a la trobada amb l' Alfred, son un recull de pensaments del propi Alfred i també les paraules que ell mateix fa servir per treballar el seu cos amb salut i alegría. Esperem que siguin del vostre gust.


Que hem de fer amb la situació actual que ens trobem?

Es difícil, molt difícil, hem de mantenir-nos ferms, segurs de que continuarem vivint, no hem de témer res.
Ara i ha un savi de la Índia que està a Barcelona i està ensenyant de viure sense menjar, ara ja fa $ mesos que no mengen res ni beuen res, jo vaig parlar amb el metge que era de la Montserrat i diu, jo també el practico, diu, jo, ja fa dos mesos que no menjo ni bec, i jo li dic, i estàs igual, t'aprimes? Diu no, però el que ell vigila es la nostra aura, si tens l'aura blava, amb l'aura blava tens tot el cel, tens la unió celestial, amb l'aura blava es pot viure sense menjar,tens de viure de l'esperit, he? .
Físicament amb l'ego no, amb l'ego no podem viure, aquest ego es pobre, l'esperit es ric i l'esperit es etern.
L'esperit que portem a dintre es el jo superior. El jo superior porta una riquesa que est unida al Creador, per lo tant, menges o no menges es igual per que tu ja estàs amb contacte amb la font de la vida. L'esperit es ell. L'esperit el tenim etern.
Eternament l'esperit està unit amb el Creador o sigui que no tenim cap separació amb el Creador.
Mentre vivim amb l'ego, encara som pobres ens, encara necessitem aprendre. Hem de rebuscar la nostra part interna.
Això, vaig començar així jo; Temple sagrat, joia del Creador, amor que as fet el meu cos, aquest cos es un temple meravellós, t'estimo, a dintre meu hi ha la joia mes gran del mon que es el Jo Superior, necessito estar amb contacte amb ELL, el meu cos queda separat de totes les meves il·lusions, soc amor pur i amb l'amor pur, vull buscar una relació directa amb el Creador, diu l'esperit sant, l'esperit sant que totes les religions en parlen, es el gran secret de la vida, es tenir contacte amb l'esperit sant, l'esperit sant es etern, nosaltres, amb aquest cos som temporals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario